بزرگترین وبلاگ تخصصی ، تفریحی ایرانیان

بزرگترین وبلاگ تخصصی ، آموزشی و تفریحی ایرانیان

بزرگترین وبلاگ تخصصی ، تفریحی ایرانیان

بزرگترین وبلاگ تخصصی ، آموزشی و تفریحی ایرانیان

چند تا کد واقعا توپ

سایه دار کردن متن

چند روز پیش یکی از عزیزان کد سایه دار کردن متن رو درخواست کرده بودن . من هم بهش گفتم که فکر کنم قبلا گذاشتم این کد رو . ولی حالا دوباره میزارم .

می تونید از زیر بردارید :

نمایش نمونه ی کد

دوستان عزیز یه خبر اینکه تو یکی دو پست آینده قالب سایتم رو میزارم برای عموم تا همه استفاده کنن .


 یک ماشین حساب توپ

امروز هم یک کد توپ بهتون میدم . این رو من حدود نیم ساعت باش ور رفتم تا به این شکل زیبا برای شما عزیزان آمادش کنم . با قرار دادن کد زیر در وب خودتون ماشین حساب پایینی رو در وبتون داشته باشید .

از اینجا هم میتونید نمایش خود کد رو ببینید .

موفق و پیروز باشید


 کد باز شدن پنجره با خروج از صفحه

در پست قبلی کد باز شدن پنجره ی خوش آمد گویی با باز شدن صفحه رو گذاشتم . تو این پست هم به نوعی میشه گفت کد باز شدن پنجره ی خداحافظی رو گذاشتم . این پنجره زمانی باز میشه که بازدید کننده از وب یا از صفحه خارج بشه که نمایش این پنجره به شکل زیره :

کدش رو هم می تونید از زیر بردارید :

یه مساله ی مهم می خواستم بهتون بگم . اینکه این روزا  یه نفری قصد خراب کردنه منو داره و به همین دلیل با نام من در نظرات به بقیه توهین می کنه . خواستم بگم که بدونید من مخلص همه ی شما هم هستم و هیچ زمان کوچکترین اهانتی به بازدیدکننده های محترم نمی کنم . اگر جایی نظری با نام من دیدید که به کسی توهین کرده بود بدونید که کار من نیست . من نمیدونم این آقا چه چیزی عایدش میشه با این کارا .

راستی من سعی می کنم جواب نظرات رو بدم . پس کسانی که نظر یا درخواستی دادن پس از یکی دو روز دوباره به همون صفحه ی نظرات مراجعه کنن .

اون عزیزانی هم که گفتن لینک دانلود قالبها خرابه : من همه ی قالب ها رو رو سرور جدید آپلود کردم . همه ی لینکا رو درست کردم و دیگه مشکلی ندارن . از اینکه این مشکلو گوشزد کردید ممنون .

موفق و پیروز باشید


 کد باز شدن پنجره خوش آمد گویی با باز شدن صفحه

خانم عاطفه کدی رو درخواست کردن که با قرار دادن اون کد در وبلاگشون ، در هنگام باز شدن وبلاگ یک پنجره ی دیگه باهاش باز بشه . من این کد رو براتون آماده کردم . پنجره ای که با باز شدن وبلاگ ظاهر میشه به شکل زیره :

کدش رو هم می تونید از زیر بردارید :

کد باز شدن پنجره در هنگام خروج از صفحه رو هم براتون آماده می کنم و تو پست بعدی بهتون میدم .


بارش ستاره در صفحه

یکی از دوستان عزیز کد بارش ستاره در صفحه ی وبلاگ رو درخواست کردن . منم این کد رو براتون آماده کردم . نمایش این کد به شکل زیره :

 

 

 خود کد رو هم می تونید از زیر بردارید :

موفق باشید


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد