بزرگترین وبلاگ تخصصی ، تفریحی ایرانیان

بزرگترین وبلاگ تخصصی ، آموزشی و تفریحی ایرانیان

بزرگترین وبلاگ تخصصی ، تفریحی ایرانیان

بزرگترین وبلاگ تخصصی ، آموزشی و تفریحی ایرانیان

سلام دوباره

من چند سالی بود رمز اکانت رو فراموش کرده بودم.

و با لطف و همکاری مدیران بلاگ اسکای ، دوباره برگشتم و وبلاگم رو بدست اووردم.


تا چند وقت دیگه مشکلات پیش اومده رو رفع میکنم و وبلاگ رو دوباره رو به راه میکنم

خدانگهدار

وبلاگ تاج با تمام سختی ها خوشی ها و کم لطفی های شما به کار خود پایان داد

من از این به بعد در یک سایت گروهی کار میکنم که یه مدت دیگه آدرسش رو براتتون میزارم

بهترین روش دانلود قدم به قدم

امروزه مشکل خیلی از کابران اینترنت پیدا کردن فایلهای مورد نظر یا برنامه های مورد علاقه به صورت نسخه کامل همراه با کرک است. تو این راهنمایی که امروز براتون ارسال کردم تجربه چندین ساله خودم رو و روشهای جدیدی که پیدا کردم نوشتم و با این آموزش قدم به قدم میتونید هر فایلی رو حتی کمیابترین برنامه ها و موسیقی ها رو به صورت کامل با کرک پیدا کنید.

1_ نام فایل رو پیدا میکنیم و اطمینان حاصل میکنیم که اسم مورد نظر صحیح میباشد توسط google.com به عنوان مثال در اینجا ما میخواهیم برنامه bandwith spliter را پیدا کنیم عین همین عبارت را در گوگل جستجو میکنیم و پیغام Did you mean: bandwidth splitter را مشاهده میکنیم بله املای کلمه مورد نظر ما اشتباه بود و گوگل صحیح آن را برای ما پیدا کرد.

 

2_  حالا اسم دقیق برنامه مورد نظر را داریم اگر آن را در گوگل جستجو کنیم لیست تعداد زیادی از سایتهایی که نرم افزار معرفی میکنند به دست میاوریم که به هیچ دردی نمیخورند پس روش جستجو را عوض میکنیم در گوگل جستجو میکنیم bandwidth splitter rapidshare یا bandwidth splitter megaupload این روش قبلا بسیار عالی جواب میداد و معمولا شما در صفحه اول جستجوی گوگل لینک برنامه مورد نظر را به همراه کرک در یک فایل فشرده (معمولا.rar ) پیدا میکردید ولی جدیدا تعداد زیادی سایت دانلود قلابی به نتایج جستجوی گوگل اضافه شده است که پیدا کردن فایل را سخت میکند و باید به صفحات دوم و سوم گوگل برای پیدا کردن فایل مورد نظر رجوع کنیم برای مثال نمونه لینک فایلهای پیدا شده باید به این شکل باشد:

http://www.megaupload.com/?d=RFAVGED2

http://rapidshare.de/files/31631526/ymsgr.ad-remover.new.2-patch.rar

 

3_ اگر مرحله دوم هم نتیجه نداد اینبار به سراغ 2 تا سایت معروف میرویم که در آنها لینک های دانلود راپید شیر و مگا آپلود معمولا موجود است و موتور جستجوی خیلی خوبی دارند.

http://www.9down.com

 

http://www.4shared.com/network/search.jsp

 

که سایت 9down از سایتهای فعال در زمینه نرم افزار است و سایت 4shared یکی از محبوبترین سایتهای فایل شیرینگ یا همان فضای مجانی است که به شما قابلیت جستجو در تمامی فایلهای آپلود شده میدهد و بهترین روش پیدا کردن موسیقی های رپ فارسی جستجو در این سایت است.

 

4_ مرحله چهارم استفاده از سایت btmon.com و برنامه قدرتمند µTorrent1.6 است که میتونید از این لینک

http://download.utorrent.com/1.6/utorrent.exe

 

دانلودش کنید که نصب نداره فقط اجراش میکنید و اماده عملیاته. خب حالا وارد سایت www.btmon.com میشیم و فایل مورد نظر را جسجو کرده و فایل تورنت آن را در صورت سبز بودن (فایلهای قرمز و زرد معمولا جواب نمیدهند پس وقت خودتون رو با آنها تلف نکنید) دانلود میکنیم حالا میتوانیم با برنامه µTorrent فایلها را دانلود کنیم.

5_ در صورتی که فایل شما خیلی نایاب باشد و از هیچ کدام از 4 مرحله قبل پیدا نشده باشد میتوانیم از خر خوبه استفاده کنیم که معمولا معطلی زیاد دارد ولی بالاخره دانلود میکنه البته پیشنهاد من اینه که فایلهای بزرگ نایاب رو با µTorrent و فایلهای کم حجم رو مثل ebook ها یا کرک یا کیجن برنامه ها رو با eMule Plus (همون خر خوبه خودمون) دانلود کنید. اما روش استفاده:

eMule Plus1.2a را از لینک زیر دانلود و نصب میکنیم.

http://prdownloads.sourceforge.net/emuleplus/eMulePlus-1.2a.Installer.exe?download

 

      خب حالا برنامه رو اجرا میکنیم و در قسمت Servers  روی Update Server List  کلیک کرده و لینک اول را انخاب میکنیم تا لیست سرور ها آپدیت شوند. بعد از لیست سرورهایی که میبینیم پر فایلترین سرورها (پیشنهاد منBigBang 9  یا 11 ) رو انخاب میکنیم و برای وصل شدن به سرور دو بار روی آن کلیک میکنیم کمی صبر میکنیم اگر به سرور وصل شد پیغام خوش آمد ظاهر میشود در غیر این صورت برنامه به صورت اتوماتیک اقدام به وصل شدن به سرور دیگری میکند و در صورتی که پس از 10 دقیقه وصل نشد باید وقت دیگری اقدام کنید مثلا چند ساعت بعد و اگر در چند بار با فاصله چند ساعت امتحان کردید وصل نشد نوع اینترنت خود را عوض کنید یا از کافینت های پرسرعت امتحان کنید. بعد از وصل شدن به سرور در قسمت جستجو Search نام فایل مورد نظر را مینویسیم و دگمه Start را میزنیم جستجو نباید بیشتر از یک دقیقه طول بکشد و اگر فایل مورد نظر وجود داشته باشد آن را سریع به ما نشان میدهد در صورتی که فایل پیدا نشد میتوانید به لیست سرور ها رفته و سرور دیگری را انتخاب کنید. در صورتی که جستجو فایل نتیجه داد شما روی فایل کلیک راست کرده و دانلود را انتخاب میکنیم. سپس به قسمت Transfer  رفته و اگر نوار جلوی فایل آبی بود یعنی باید منتظر بمانیم (معمولا چند ساعت) تا فایل دانلود شود اگر قرمز بود یعنی این فایل دانلود نمیشود فایل دیگری را انتخاب کنید.

 

www.mozab.com

عجایب هفتگانه: حب الوطن من الایمان

  1. خوزستان ، عربستان است !
  2. صفویان ، آتش پرست بودند !!
  3. خلیج فارس ، خلیج العربیه است !!!
  4. ابوعلی سینا ، دانشمندی تازی است !!!!
  5. ایران ، جمهوریه العربیه الایرانیه می باشد !!!!!
  6. صدام ،  مسیح زمان و حسین شهید است !!!!!!
  7. حماس و حماسیان ، در سوگ صدام اشک می ریزند !!!!!!!

 

بد نیست یادآوری شود که صدام  صیغه مبالغه صدمه می باشد یعنی کسی که بسیار صدمه می زند ! و به حق نام بجایی برایش انتخاب کرده اند.

و اما در مورد بقیه عجایب ؛ آیا زمان آن نرسیده که مسئولان و نخبگان بی خیال ما به یاد بیاورند که ایران هم کشوری مستقل و با فرهنگ و آداب و رسوم بسیار کهن  خاص خود می باشد؟ کشوری که آثار با ارزش فرهنگی آن را می توان در شرق و غرب عالم و در فرهنگهای گوناگون پیدا کرد. فرهنگی که از پوشش کشیشان مسیحی و آداب کلیسای آنان گرفته تا مراسم تحویل سال نو  و در دیگر مراتب  زندگی آنها خودنمایی می کند. و آیا زمان آن نرسیده که پیش از آنکه فردوسی بزرگ هم شاعری عرب خوانده شود ، گوشه چشمی  به فرهنگ و خرده فرهنگهای ملی و بومی این مرز و بوم داشته باشند؟ عربی که به قول مرحوم زرینکوب ، فرق بین کافور و نمک را نمی دانست چطور می توانست بدون برخورداری از فرهنگ اصیل ایرانی به درجاتی از پیشرفت برسد . تا آنجا که ابوعلی سینای همدانی را از تازیان بنامد! تا کی باید به نظاره نشست و شاهد تضعیف ، تحریف و انزوای فرهنگ ، ارزشها و حقوق ملی این کشور بود. در اینگونه موارد قطعا با نشستن و شعار دادن و یا دعا کردن نمی توان کار مفیدی کرد. از نظر دیپلماسی خارجی مسیری را که می رویم احتمالا سرو کارمان با کرام الکاتبین است . از لحاظ سیاست داخلی هم که چیزی نمی توان گفت. دست کم از هویت و فرهنگ ملی مان باید دفاع کنیم . این وظیفه هر شهروند ایرانی با شرف است