بزرگترین وبلاگ تخصصی ، تفریحی ایرانیان

بزرگترین وبلاگ تخصصی ، آموزشی و تفریحی ایرانیان

بزرگترین وبلاگ تخصصی ، تفریحی ایرانیان

بزرگترین وبلاگ تخصصی ، آموزشی و تفریحی ایرانیان

عاشقانه ۴

دوستت دارم

 

 نه بخاطر شخصیت تو ، بلکه به خاطر شخصیتی که من در هنگام با تو بودن پیدا می کنم

 

آن کس که پرنده نیست نباید بر پرتگاهها آشیان بسازد ! !

 

جز آنها که دلی مالامال از رمز و راز دارند کسی سر از رمز و راز دل ما در نمی آورد!

کسی که بازی می کنه توانایی باختنو داره اما کسی که بازی 

            نمی کنه از قبل باخته.......

 

وقتی قلبت کوه آتشفشان است چگونه انتظار داری که در دستهابت

گل بروید ؟!!

 

هرگز عشق را گدائی نکنید ، معمولا" چیز با ارزش به گدا      

     داده نمی شود...

 

هرگز وقتت را با کسی که حاضر نیست وقتش را با تو بگذراند ، نگذران....

 

هیچ کس در نظر ما کامل نیست تا زمانی که عاشق بشویم....

 

بدترین شکل دلتنگی آن است که در کنار او باشی و بدانی هر گز به او نخواهی رسید...

 

عشق حقیقی در پی پاداش نیست ولی لیاقتش را دارد...

 

عشق از ژرفای خویش آگاه نمی شود جز در لحظه جدایی!

 

دوست واقعی کسی است که دستهای تو را بگیرد و قلب تو را لمس کند..

 

دوستی را انتخاب کن که دلش بزرگ باشد تا برای جا شدن در دلش لازم نباشد خودت را  کوچک کنی ...

 

چه کور است آنکه از جیبش به تو می بخشد تا از قلبت بازستاند!!!

 

ما زمان زیادی را صرف می کنیم تا کسی را بخاطر دوست داشتن پیدا کنیم یا خطای کسانی را که دوست داریم بگیریم، اما چه خوب می شد اگر این زمان را برای بیشتر محبت کردن صرف می کردیم.....

 

شما نمی توانید کسی را وادار کنید که دوستتان بدارد

 

اما می توانید به کسی تبدیل شوید که دوستش می دارند.....

 

تا زمانیکه دل نشکند مهر از آن برداشته نمی شود......

 

هر اندازه که قلب شما شکسته باشد ، جهان برای اندوه شما از حرکت نخواهد ایستاد..

 

خاطره شادمانیهای دیروز ما،

 

تلخترین غمی است که امروز داریم.....

جلوتر از من راه نرو ، ممکن است بدنبالت نیایم

 

پشت سر من راه نرو ، ممکن است تو را هدایت نکنم

 

در کنار من راه برو و فقط دوست من باش!!

 

اگر در صحنه نیستی ، هر کجا که می خواهی باش.....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد