بزرگترین وبلاگ تخصصی ، تفریحی ایرانیان

بزرگترین وبلاگ تخصصی ، آموزشی و تفریحی ایرانیان

بزرگترین وبلاگ تخصصی ، تفریحی ایرانیان

بزرگترین وبلاگ تخصصی ، آموزشی و تفریحی ایرانیان

دعوتنامه Gmil & persiangig

اون دسته از  عزیزانی که دعوتنانه Gmil & persiangig  رو میخوان

اسم و آدرس ایمیلشون رو تو قسمت نظرات برام بذارن

و حتما ذکر کنن که تقاضای دعوتنامه

 Gmil & persiangig 

دارن

نظرات 7 + ارسال نظر
مسعود یکشنبه 15 مرداد 1385 ساعت 07:23 ق.ظ

عزیزم فرهاد جان!
خایه مالی که نه شاخ داره نه دم!!
حداقل همه جا نگو که داری میری واسه خایه مالی !!!
تازه خایه مالی واسه کم کردن سربازی!!!!
وای وای وای وای!!!!
مرتیکه پیرمرد!!!

حسن پنج‌شنبه 26 مرداد 1385 ساعت 10:45 ق.ظ

سلام دادا من از خیلی وقت پیش دارم با وبلاگت حال میکنم. از اون وقتی که هنوز قالبتو عوض نکرده بودی.
بیشتر مطابتو خوندم. شرمنده که نظر ندادم. ولی باشه سعی میکنم رو مطالب باحالت نظر بدم خدائیش با بعضیهاش خیلی حال کردم. مثل چگونه .... بزنیم. من و عموی دهاتیم.... خیلی باحال بودم. غرض از مزاحمت.... من چند وقتیه که بدجور دنبال این پرشین گیگ هستم ولی نمیشهو اگه لطف کنی و دعوت نامشو بدی ممنون میشم. دمت گرم داد

علی شنبه 28 مرداد 1385 ساعت 08:53 ب.ظ

سلام دوست عزیز اگه می شه یه دعوت نامه ی پرشین گیگ برام بفرستید.

سعید شنبه 11 شهریور 1385 ساعت 03:17 ق.ظ

سلام لطف می کنید دعوت نامه GMail و پرشین گیگ رو برام بفرستید ممنون می شم .

محمد ماهر جمعه 25 اسفند 1385 ساعت 01:17 ق.ظ http://www.ehsankhajehamiri.coo.ir

با سلام. بنده مدیر وبسایت احسان خواجه امیری هستم. اگر لطف بفرمایید یک دعوتنامه ی persiangig برای بنده ارسال بفرمایید سپاسگذار خواهم شد. در پناه حق...
یا علی...

محمد ماهر جمعه 25 اسفند 1385 ساعت 01:37 ق.ظ http://www.ehsankhajehamiri.coo.ir

با سلام. بنده مدیر وبسایت احسان خواجه امیری هستم. اگر لطف بفرمایید یک دعوتنامه ی persiangig برای بنده ارسال بفرمایید سپاسگذاز خواهم شد. در پناه حق...
یا علی...

امید جمعه 10 فروردین 1386 ساعت 06:41 ب.ظ http://ir200.blogfa.com

منم میخوام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد