بزرگترین وبلاگ تخصصی ، تفریحی ایرانیان

بزرگترین وبلاگ تخصصی ، آموزشی و تفریحی ایرانیان

بزرگترین وبلاگ تخصصی ، تفریحی ایرانیان

بزرگترین وبلاگ تخصصی ، آموزشی و تفریحی ایرانیان

ترفندهایی برای افزایش آمار وبلاگ

سلام!
امروز می‌خوام براتون در مورد چگونگی بالا آوردن آمار سایت صحبت کنم. پس اگر سایت یا وبلاگ دارید حتما مطالعه بفرمایید.
اولا اگر وبلاگ ساختید حتما اون رو توی موتورهای جوست و جو معرف کن . مخصوصا گوگل ، آلتاویستا و یاهو که از همه معروف تراند. مثلا برای ثبت وبلاگ یا سایت در گوگل به آدرس www.google.com/addurl مراجه کن. اما کار شما اینجا تمام نمی‌شود. باید شما در قالب وبلاگ خود فرامینی را بنویسید که به شرح زیر‌اند:

<META NAME="keywords" CONTENT="<BlogAndPostTitle>,<BlogId>, Blog, Weblog, Persian,Iran, Iranian, Farsi, Weblog,

این عبارات واژه‌های کلیدی شما هستند که باید در مورد وبلاگ شما باشند و ضمنا پر طرفدار باشند تا موتور جستجو هنگام بررسی وبلاگ شما با برخورد به این واژه‌ها آن را در لیست قرار دهد. در این قسمت شما باید به جای <BlogAndPostTitle>و<BlogId> معادل آنها را یعنی کد (تگ) مخصوص سرویس دهنده‌ی وبلاگ خود را انتخاب کنید که این کلمات مثلا در بلاگفا به شکل <-BlogAndPostTitle->و<-BlogId-> و در بلاگ اسکای به شکل  <BlogSky:PostTitle PostTitles> و  </BlogSky:Weblog Title > می باشند. برای اطلاع از تگ‌های دیگر سایت‌ها از راهنمای آنها استفاده کنید. همچنین می‌توانید از تگ‌های عنوان‌های آرشیو هم استفاده کنید. البته توجه کنید که نباید از متن یادداشت‌ها و تگ های مربوط به آنها به عنوان کلید واژه استفاده کنید چراکه آنها طولانی بوده و از طرف موتور جست وجو  وبلاگ شما به عنوان اسپمر تشخیص داده می‌شود. همچنین شما می‌توانید به جای کلید واژه‌های Blog, weblog,...  از کلید‌واژه‌های دیگر هم استفاده کنید.
کار دیگری هم که قابل انجام است قرار دادن یک لینک برای اضافه کردن وبلاگ شما به علامندی های جست جو گر اینترنتی است. برای این کار می‌توان این لینک را در جایی مناسب از قالب خود قرار دهید:

 <a onclick=window.external.AddFavorite ('http://blog Address' 'Your Blog Name') href="javascript:void(0)"> </a>

فقط در اینجا باید شما Blog Address و Your blog Name را تغییر داده و آدرس و نام وبلاگ خود را بنویسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد