بزرگترین وبلاگ تخصصی ، تفریحی ایرانیان

بزرگترین وبلاگ تخصصی ، آموزشی و تفریحی ایرانیان

بزرگترین وبلاگ تخصصی ، تفریحی ایرانیان

بزرگترین وبلاگ تخصصی ، آموزشی و تفریحی ایرانیان

گرانقیمت ترین بازیگر هالیوود

ریس ویترسپون، نامزد تندیس اسکار بهترین هنرپیشه زن، بیشترین میزان دستمزد را درمیان بازیگران زن هالیوود دریافت می‌کند.

این هنرپیشه که به پاس ایفای نقش همسر جانی کش در فیلم "قدم زنی در مسیر" یکی از شانس های برتر کسب تندیس اسکار است برای ایفای نقش در فیلم "مشکل خانوادگی ما" دستمزدی بالغ بر 30 میلیون دلار دریافت کرد و رکورد جدیدی بر جای گذاشت.
ویترسپون در این فیلم نقش مادری را بازی می کند که ناگزیر به مبارزه با شیاطینی است که پیکره کودکش را تصاحب کرده اند. این هنرپیشه 29 ساله نه تنها دراین فیلم بازی می کند بلکه تهیه و تولید آن را نیز بر عهده گرفته است.

جولیا رابرتز، هنرپیشه فیلم های "نزدیکتر"، "زن زیبا"، "ناتینگ هیل" و "عروس فراری" برای ایفای نقش در فیلم "لبخند مونالیزا" دستمزد 25 میلیون دلاری دریافت کرد و تاکنون گرانترین هنرپیشه زن سینمای آمریکا به شمار می رفت. اما به نظر می رسد که ویترسپون گوی رقابت را از وی ربوده است.

هنرپیشه فیلم های "انتخابات"، "نیکی کوچولو"، "قانونا بلوند"، "اهمیت ارنست بودن" و "درست مثل بهشت" برای کسب تندیس اسکار باید با رقبایی چون چارلیز ترون برای "نورث کانتری"، فلیسیتی هافمن برای "ترنس‌امریکا"، جودی دنچ برای "خانم هندرسن تقدیم می‌کند" و کایرا نایتلی برای "غرور و تعصب" به رقابت بپردازد. ویترسپون تا به حال در 32 فیلم سینمایی و تلویزیونی حضور داشته است.aftab

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد