بزرگترین وبلاگ تخصصی ، تفریحی ایرانیان

بزرگترین وبلاگ تخصصی ، آموزشی و تفریحی ایرانیان

بزرگترین وبلاگ تخصصی ، تفریحی ایرانیان

بزرگترین وبلاگ تخصصی ، آموزشی و تفریحی ایرانیان

پسورد گذاشتن بر روی یک پوشه

برای شما هم اتفاق افتاده که بخواهید بر روی یک پوشه در ویندوز پسورد بگذارید ولی از چه راهی ؟ برنامه های مختلفی برای این کار است ولی چرا از خود ویندوز برای این کار استفاده نکنیم ؟
partizanha.blogsky.comبدین منظور ابتدا تمام فایل هایی که قرار است برروی آن پسورد بگذارید را به یک پوشه مشخص انتقال دهید ، سپس برروی همان پوشه کلیک راست کرده و بعد از منوی
Send to گزینه Compressed Zipped Folder انتخاب کنید ، با این کار در واقع آن پوشه را به صورت فشرده در آورده اید ، اگر این گزینه به خاطر نصب برنامه هایی مانند WinZip , PowerArchiver در این منو وجود نداشت فقط کافیست با استفاده از همان برنامه آن پوشه رو به فرمت zip در آورید. حالا برروی پوشه زیپ شده جدید کلیک راست کرده و Explore را انتخاب کنید تا بتوانید محتوبات پوشه زیپ شده را در پنجره ویندوز ببنید ؛ حالا از منوی File گزینه Add a Password را انتخاب میکنیم و پسورد خود را دوبار در دو فیلد مختلف وارد کرده و سپس Ok را می زنیم ، به همین راحتی برروی محتویات یک پوشه پسورد گذاشتیم ، هم اکنون دیدن هر کدام از فایل های این پوشه باید پسورد را وارد کرد . برای حذف کردن پسورد فقط کافیست وارد همان پوشه زیپ شده و از منوی File گزینه Remove Password را انتخاب کرده و پسورد خود را وارد میکنیم تا پسورد از بین برود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد