بزرگترین وبلاگ تخصصی ، تفریحی ایرانیان

بزرگترین وبلاگ تخصصی ، آموزشی و تفریحی ایرانیان

بزرگترین وبلاگ تخصصی ، تفریحی ایرانیان

بزرگترین وبلاگ تخصصی ، آموزشی و تفریحی ایرانیان

نیازبه آزادی.........

نیاز به آزادی یکی از ضروری ترین نیازهای انسانه که اونو ازسایر موجودات

متمایز میکنه وبهش این اجازرو میده که اشرف مخلوقات باشه و خودشو از

حیوانیت خارج کنه. البته منظور من این نیست که حیوانات آزادی ندارند و آزاد

نیستند، بلکه من به آزادی از یه بعد دیگه نگاه میکنم.

چه بعدی؟ ببینید؛ اگه شما یه حیوونو در نظر بگیرین شاید به نظر خیلی از کارارو

بتونه انجام بده که من وتو نتونیم ولی این معنای واقعی آزادی نیست.

آزادی یعنی آزادی اندیشه،آزادی بیان،آزادی در انتخاب نه آزادی در نوع لباس

پوشیدن یا آزادی در هر غلط غیراخلاقی که بشه انجام داد.اگه من وتوی جوون

ایرانی به جای اینکه از صبح تا شبمونو پای کامپیوتر و یا تو اینترنت دنبال پیدا

کردن پروکسی و رفتن به سایتای سکسی باشیم یه کمی هم به فکر خودمونو و

جامعمون باشیم خیلی وضعمون بهتر میشه.

چرا باید دانش آموزان فلان مدرسه ژاپنی برن ربات بسازن یا موتوری بسازن که

با سوخت روغن سرخکردنی کار کنه ویا اسرائیلی ها هواپیمای بدون سرنشین

بسازن که فردا رو سر من وتو آزمایشش کنن؟ اونوقت ما حتی نتونیم یه زدهوایی

یا راداری بسازیم که لااقل دلمونو بهش خوش کنیم؟

پس این مملکت کی میخاد پیشرف کنه؟ کی میخاد از جهان سومی بودن در بیاد؟

اصلا به دست چه کسی؟بدست من وتو؟ من وتویی که دست چپ و راستمونم نمیشناسیم؟؟؟

بیاین از خاب پاشیم و به جای رفتن دنبال مدو اینور و اونور و علافی (به هر شکل)

دوتا کتاب درست و حسابی بخونیم تا حداقل بتونیم خودمونو درست کنیم.

به امید فردایی بهتر ؛

نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 18 مهر 1384 ساعت 01:37 ق.ظ

جواد نعیمی دوشنبه 18 مهر 1384 ساعت 02:17 ق.ظ http://javadnaeemi.blogfa.com


سلام !
پردیس مهتاب و کودکانه های جواد نعیمی

دووبلاگی است که خریدار ناز نگاه شماست.
دیدارت از این دو خانه را ارج می نهم و
نظرهایت را مغتنم می شمارم.

جواد نعیمی
http://javadnaeemi.blogfa.com
http://kudakaneh.blogfa.com


تداعی دوشنبه 18 مهر 1384 ساعت 02:47 ق.ظ

دوست روشنفکرم سلام
اول نمی خواستم نظر بدم ولی چون جون بابام وسط اومدزود اومدم نظر بدم.مطلبت رو خوندم این روزها کمتر کسی رو دیدم که در این موارد حرف بزنه وواقعا جای خوشحالیه که هنوز ادم هایی هستند که این چیزا براشون مهم باشه.الان جوون ها فقط به سکس ودوستی واین چیزا فکر می کنن.واقعا اینها همون امید اینده هستند؟واقعا ایران ما به این جوون ها می باله؟؟
تو یه وبلاگ در مورد اینکه «ایا باکره بودن دختر قبل از ازدواج مهمه یانه»مطلبی نوشته شده که حدود ۳۹۰ نفر !!!!!!!!اومدن نظر دادن.حالا اگه در مورد همین ازادی ای که تو نوشتی یه مطلب نوشته می شد کسی میومد که نظر بده؟؟؟؟؟؟؟؟حالا همه چی نوشتند؟؟؟؟؟هیچی ژست روشن فکری گرفتند وشعار میدن که مهم نیست.واقعا مسخرس .واقعا خنده داره.باید به حال خودمون بگرییم.دنیا داره به سمت چی میره ما کجا میریم؟؟؟؟خود امریکا که منبع بی بند وباریه به این نتیجه رسیده که باید پاک بود تا جامعه پیشرفت کنه .اون وقت ما که این همه دم از دین واسلام می زنیم.داریم به سمت بی بند وباری میریم.اصلا اینها الان شده روشن فکری.البته برای ادم های کوته فکر.
سرت رو درد اوردم.دیدم یه جایی پیدا کردم که می تونم حرفام رو بزنم بدون اینکه کسی به خاطر طرز تفکرم مسخرم کنه(اخه خانوما واقایون روشن فکر!!!!فقط نظرات خودشون رو قبول دارن وما که نمی خوایم مثل اونا بی بند وبار بشیم میشیم امل!!!)
در مورد ازادی باید بگم از نظر من ازادی یعنی ازادی بیان.اینکه همه چیز گفته بشه.معتقدم که اگه ازادی بیان باشه ازادی های دیگه هم میاد.
از اشنایی باتو یه دنیا خوشحال شدم.به امید فردایی نورانی تر ...بای

bacchus دوشنبه 18 مهر 1384 ساعت 09:37 ب.ظ http://lush.persianblog.com

آزادی واقعا خیلی خوبه به شرطی که فقط یه کلمه نباشه....

سهیل چهارشنبه 20 مهر 1384 ساعت 01:14 ب.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام . خوبی ؟ نمی دونم چی بگم . منم به روزم . قربانت

فرزاد شنبه 23 مهر 1384 ساعت 04:45 ب.ظ

فرهاد جون غوغا که کردی

حسن دوشنبه 25 مهر 1384 ساعت 06:45 ب.ظ

سلام آقا جون خیلی باحالی
اینقدر گیر نده نظر بده نظر بده
جون بابای کسی رو هم قسم نخور
من ژدرم فوت کرده.
خیلی ها شرائط من و دارن.
ممکن ناراحت بشن.
وبلاگت باحاله

کسخل یکشنبه 1 آبان 1384 ساعت 08:40 ب.ظ http://هیچی{ور شکسته شد

سلام دیگه محله ما نمی ذاری دوست کسخل من
کثافت بی شعور اقلیدی یا ده بید به ما زنگ بزن
این کسشعر ها ننویس
امین

شمس یکشنبه 8 آبان 1384 ساعت 02:57 ب.ظ

با سلام خدمت شما
ویندوز کامپیوتر من XP 2004 می باشد ولی نمی دانم که چرا مدام از اینترنت DC می شوم ؟
اگه میشه واسم بگید که چطور میشه که دیگر DC نشه ؟

میثاق چهارشنبه 24 اسفند 1384 ساعت 12:01 ق.ظ http://www.savepasargad.persianblog.com

با سلام
برای جلوگیری از این اقدام ضد فرهنگی دست یاری همه ی ایرانیان را می فشاریم.آبگیری سد سیوند یک فاجعه ی ملی است.
وبلاگ زیبایی دارید . خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم. شما می توانید پس از دادن لینک به وبلاگ من برای من در قسمت پیام های وبلاگم پیام بگذارید تا در اولین فرصت لینک شمارو در وبلاگم قرار بدم.
باتشکر
درود بر شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد