بزرگترین وبلاگ تخصصی ، تفریحی ایرانیان

بزرگترین وبلاگ تخصصی ، آموزشی و تفریحی ایرانیان

بزرگترین وبلاگ تخصصی ، تفریحی ایرانیان

بزرگترین وبلاگ تخصصی ، آموزشی و تفریحی ایرانیان

هک چیست و هکر کیست و چگونه میشود هک کرد؟ قسمت دوم

حالا که فرق یک هکر و کناکر رو میدونین پس مطمئن باشین مطالبی که در اینجا خواهید خواند ذهن شما رو در بسیاری از مسائل روشن خواهد کرد.

بمب های میل :

بمبهای میل سریالی از میلها رو به طرف میل سرور شما سرازیر میکنند. صحبت از 10 یا 20 ایمیل نیست صحبت از هزاران هزار ایمیلی است که در ظرف چند دقیقه در میل سرور شما لنگر انداخته و کارهای شما رو مختل میکنند.و از همه مهمتر به خاطر مدت زمان طولانی که برای داون لود شدن و پاک شدن احتیاج دارند سرعت شبکه رو به طرز عجیبی پایین می آورند. کاربران شبکه ای که مورد حمله این قبیل بمبها قرار میگیرند موظف هستند روتین و طرز عملکرد آنها را شناسایی کنند. مسلما این کار از حمله بعدی جلوگیری نخواهد کرد ولی از حمله ناآگاهانه اعضای شبکه به بقیه جلوگیری خواهد کرد. بله این وظیفه یک مدیر شبکه است . ولی چطور میشه فهمید که یک بمب ایمیل چطور کار میکند؟

امیدوارم که در اینجا به حرف من رسیده باشین که زبده ترین و با اعتمادترین و کارکشته ترین مدیران شبکه هکرها هستند.

معروفترین بمبهای ایمیل و داده های مربوط به آن :

Up Yours UPYOURS3.ZIP,UPYOURS3.EXE,MAILCHEK.EXE,UPYOURSX Kaboom KABOOM.ZIP,KABOOM3.EXE,KABOOM3!.ZIP,WSERR.DLL

The Unabomber UNA.EXE,KWANTAM.NFO

The Windows Email Bomber BOMB.EXE,BOMB.TXT,BOMB02B.ZIP

Gatemail GATEMAIL.C

Unix Mail-Bomber MAILBOMB.C

یک راه برای کمتر کردن ( نه جلوگیری کردن) این حمله ها این خواهد بود که یک اسکریپت برنامه نویسی کنید که در ازای هر میلی که دریافت میکنید یک اخطار 10 صفحه ای برای فرستنده بفرستد. ممکن است که پرووایدر ایمیل سرور او متوجه این کار شده و اقدام به جلوگیری از این کار کند .

چیست؟ Denial – of – Serviceحمله

عملکردی بسیار شبیه به بمبهای ایمیل دارد DoS این حمله با علامت اختصاری

ولی با این تفاوت که خطرناکتر و مخربتر هستند مخصوصا وقتی شما یک شبکه بیزینسی رو دارا هستیند و یا یک پرووایدر اینترنت رو مدیریت میکنید این حمله ها میتوانند خسارات جبران ناپذیری رو به باربیاورند. مثلا خواهند توانست در ظرف مدت کوتاهی کل شبکه شما رو فلج کنند. اولین اینها که قشنگ و تر و تمیز کار میکرد موریس نام داشت. موریس در زمان خود حدود 50000 کامپیوتر رو در ظرف چندساعت خراب میکرد. در اون زمان یعن سال 1988 این رقم سرسام آوری بود . امروزه امثال موریس میلیونها کامپیوتر رو در عرض چند ساعت خراب خواهند کرد.

هدف همه حمله های

Denial – of – Service

یک چیز است: قطع ارتباط کامپیوتر از شبکه. این نوع حمله در طبقه حمله های باهوش قرار دارد دلیل: دی او اس نمیتواند روی همه پلات فورمها و سیستمها کار کند ولی به محض اینکه فهمید روی سیستمی نمیتواند کار کند خود را مخفی کرده و شروع به تکمیل و تطبیق خود با سیستم مورد نظر میکند و بعد از اینکه از کارآرایی خود مطمئن شد شروع به کار میکند. به جرات میتوان گفت که هر دو هفته یک بار نوع جدیدی از دی او اس در دنیای کامپیوتر عرضه میشود. کاربرانی که برای رد یابی کردن طرز عملکرد دی او اس مخصوصا دی او اس را در شبکه خود راه اندازی میکنند میدانند که با چه چیز مخربی روبرو هستند.

علت اصلی خطرناک بودن دی او اس این است که با اینکه دی او اس سیستم و عملکرد بسیار پیچیده ای دارد ولی اشخاصی که حتی تجربه کمی از کامپیوتر دارند نیز میتوانند به راحتی با آن کار کنند.

من فرض رو براین میگیرم که شما الان یک دی او اس روی هارد دیسک دارید! و میخواهید عملکرد دی او اس را تجربه کنید! و سوالاتی در این زمینه دارید! مثلا:

Dataname

اینجا باید اسمی را وارد کنید که حمله شما با اون اسم صورت میگیره. این رو همیشه در نظر داشته باشین که این اسم فقط در 1 یا 2 حمله اول استفاده خواهد شد و در حمله های بعدی عوض خواهد شد (این اسم را فایل اصلی برنامه نیز دارا میباشد.)

Autor

اینجا معمولا یک آدرس ایمل بعضی مواقع هم یک اسم داده میشود. اگر دوست دارید یک شبه معروف شوید اسم و آدرس خودتون رو بدین. البته اگر این کار رو بکنید یک شبه معروف خواهید شد ولی فقط همون یک شب معروف خواهید ماند.

URL

در اینجا شما میتوانید سورس دی او اس را داون لود کنید و اقدام به عوض کردن آن بکنید ولی این آدرس بستگی به تاریخ دی او اسی که شما دارید دارد چون مطمئنن سورس دی او اس روی اینترنت و روی یک آدرس وب مدت زمان زیادی آنلاین نخواهد ماند.

System

اینجا نشان داده خواهد شد که دی او اس با چه پلات فورمی نوشته شده و تحت چه سیستمی کار میکند

معروفترین دی او اس ها :

Bonk and Bionk است . bonk.c اسم فایلی که این دی او اس رو دارد

معرفی کرده. ROOTSHEL.COM نویسنده خودش رو تحت

این دی او اس به خاطر علاقه شدید به ویندوز ان تی و ویندوز 95 اینها را در عرض چند ثانیه از کار خواهد انداخت.

Hanson

استhanson.c اسم فایل

myn@efinet نویسنده :

این دی او اس با لینوکس نوشته شده و کار اصلی آن این است که ام آی ار سی سایلنت را از شبکه بیرون میاندازد.

بقیه معروفترین دی او اس ها را با اسامی فایلهادر زیر مشاهده میکنید:

Inetinfo.exe inetfo – inetfo.c – inetfo.pl Jolt Jolt.c Land Land.c

Newtear Newtear.c

Pong Pong.c

Real Audio pnserver.c

Solaris Land solaris_land.c land.c

Teartop teartop.c

Der Pentium-bug Pentium_bug.c

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد