بزرگترین وبلاگ تخصصی ، تفریحی ایرانیان

بزرگترین وبلاگ تخصصی ، آموزشی و تفریحی ایرانیان

بزرگترین وبلاگ تخصصی ، تفریحی ایرانیان

بزرگترین وبلاگ تخصصی ، آموزشی و تفریحی ایرانیان

داستان عشق من و تو و روابط

داستان عشق من و تو ... :

توی این کوچه دلواپسیها
ما به هم پیوستیم
دستامون تو دست هم
قلبامون می تپیدن برای هم
من تو چشمای سیاه تو خیره ماندم
تو منو خنده کنان بوسیدی
شاخه ای عشق به من بخشیدی
لب من باز شد از خنده تو
شب آغاز شد از خنده تو
ستاره ها چرخ زنان به آسمان پیوستند
گلهای سرخ بر دامن دشت بنشستند
شهره شهر شد عشق من و تو
آفتاب شب سرد شد عشق من و تو
من به تو آویختم
شاخه ماهو برایت چیدم
تو زمن ماهو گرفتی و به مو آویختی
قطره عشق و به دریا ریختی

 

 

روابط خانگی

زن باهوش+ مرد باهوش=رابطه عاشقانه

زن باهوش + مرد ابله = ازدواج

زن ابله + مرد باهوش = رابطه

زن ابله + مرد ابله = حاملگی

روابط اداری

رئیس باهوش + کارمند باهوش = سود

رئیس باهوش + کارمند احمق = تولید

رئیس احمق + کارمند باهوش = ترفیع

رئیس احمق + کارمند احمق = اضافه کاری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد