بزرگترین وبلاگ تخصصی ، تفریحی ایرانیان

بزرگترین وبلاگ تخصصی ، آموزشی و تفریحی ایرانیان

بزرگترین وبلاگ تخصصی ، تفریحی ایرانیان

بزرگترین وبلاگ تخصصی ، آموزشی و تفریحی ایرانیان

نقطه حس ، زندگی چیست؟

نقطه حس

در تنگنای کوچه باغ زندگی

دنبال نقطه ای هستم از حس و وفا

که برایش دلی صفا دهم

روحی را جلا دهم

با بالهایش تا رویا سفر کنم

بستایمش!

و برایش از زندگی بخوانم

از سرای نیلوفری

از نقاط تاریکی و اندوه دلم با خبرش

سازم

برایش از درخت خشکیده بی روح ترانه

ای بخوانم

شعری بسازم و از آن برگی بچینم، رنگ

زرد

به رنگ تمام بی رنگی ها

آن را با نقطه عطف دلم درآمیزم

و با دستانم که همیشه مملوء از پاییز

است

از کوچه های تنگاتنگ تقدیر عبور کنم

ولی افسوس که هنوز این نقطه برایم کور است

نقطه ای که اوج احساس و وفاداری من

است.

به راستی درد عجیبی است...
 
 
پس بیا ساده باشیم و آنچنان ساده باشیم

که مهربانی را ببینیم.

پس   چه خوب بود کسی برای شب های
 
بلند من قدری خورشید می آورد...

 

 

زندگی چیست؟


زندگی

زندگی چیست؟

زندگی شبیه یک مانع بزرگ است

که مقابل دیدگانت قرار گرفته تا تو را آرام
 
به نابودی بکشد

و هر بار که می اندیشی از آن گذشته ای

باز خواهد گشت از جایی و بر زمین نفرین
 
شده می کوبدت

دوستان چه هستند؟

دوستان همان افرادی هستند که می

پنداری هواخواه تواند

اما در واقع دشمنان تو هستند با هویت

های مخفی

و جامدهای مبدل تا رنگ های حقیقی خود
 
را پنهان کنند

و درست لحظه ای که می پنداری آنقدر با

آنها نزدیکی که دوست خطابشان کنی

عوض خواهند شد و آنگاه که حواست

نباشد گلوی تو را خواهند برید

پول چیست؟

پول چیزی است که آدم را سرحال میاورد

پول ریشه همه کارهای شیطانی است

پول باعث می شود همان ها در نقش

دوست به طرفت باز گردند

آنها که قسم خورده بودند همیشه تو را

عقب نگه دارند

زندگی چیست؟

از زندگی خسته ام

خسته ام از مارهایی که با لبخندهای

دوستانه از پشت خنجر می زنند

از اعتراف به این همه گناه خسته ام

خسته ام از همیشه بخشودن

از اینکه هیچگاه پایانی نمی بینم خسته ام

از اینکه هیچ سهمی ندارم خسته ام

خسته ام از سر و کله زدن با مزخرفاتی که
 
هیچ شیوه ای را دنبال نمی کنند

از اینکه در اندوه خویش غرق شوم خسته ام

خسته ام از نخوابیدن

خسته ام از تظاهر به همیشگی با توده

مردم

کمبود فهم

می دانی چه می گویم؟

من از همه این چیزهای گند خسته ام و

بیزار

به من می گویی مثبت گاه کنم

چطور انتظار داری مثبت بیاندیشم وقتی
 
چنین مزخرفی را مثبت نمی بینم؟

همین حالا از همه چیز خسته ام

می دانی چه می گویم؟

فقط بیزار باش

این لپ کلام من است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد