بزرگترین وبلاگ تخصصی ، تفریحی ایرانیان

بزرگترین وبلاگ تخصصی ، آموزشی و تفریحی ایرانیان

بزرگترین وبلاگ تخصصی ، تفریحی ایرانیان

بزرگترین وبلاگ تخصصی ، آموزشی و تفریحی ایرانیان

دیفراگ

زمانیکه فایلی را از کامپیوتر حذف مینمایید جای آ ن خالی میماند و این فضای خالی به هنگامی که شما فایل جدیدی می سازید پرمی شود و در صورتیکه اندازه فایل جدید بزرگتر از فایل حذف شده باشد ، ویندوز فایل جدید را در چند نقطه و بطور پراکنده (fragmented) ذخیره مینماید و در نتیجه به هنگام خواندن چنین فایل هایی هد هارد دیسک ناچار است از نقطه ای به نقطه دیگر بپرد و این هم باعث کندی سرعت و هم فرسودگی زود هنگام هارد می شود .
برای مرتب کردن اوضاع هارد دیسک ، وقتی را به این کار اختصاص دهید که با کامپیوتر کار دیگری نداشته باشید .
ابتدا فایل های اضافه را حذف و سپس کلیه برنامه ها و پنجره ها ی باز را ببندید . از منوی
start> program >Accessories > system tools > بر دیفراگمنتر کلیک نمایید
در کا در ظا هر شده بر دکمه آ نالیز کلیک کنید کادری می آ ید که وضعیت درایو مربوطه را بصورت کد های رنگی نشان می دهد رنگ قرمز نماینده فایل های پراکنده دیسک ، رنگ آبی نماینده فایل های به هم پیوسته و غیر پراکنده ، رنگ سبز نماینده فایل های ثابت و غیر قابل انتقال و رنگ سفید نشانه فضای آ زاد دیسک می باشند .
بر روی دیفراگمنت کلیک نمایید تا درصد پیشرفت اجرای فرمان و نیز تغییرات ناشی از عمل دیافراگمنتر را در نوار دوم شاهد باشید یک پایگاه داده با ساختار درخت واره ای است که از آن برای ذخیره و بازیابی تنظیماتپیکر بندی های موجود در ویندوز 32 بیتی استفاده می شود . نکته ای که باید بدان توجه کنید این است که قبل از هر تغییری در رجیستری ویندوز ، حتماً از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید . همچنین در کلیدها مقادیر عنوان شده در صورتی که کلید یا مقدار مذکور وجود نداشت ، آن را بسازید .
ضمناً تمام مقادیر ذکر شده برای فعال یا غیر فعال کردن گزینه ها ، به صورت متغیر های دو حالته است که می توانند مقدار صفر یا یک را داشته باشند برای فعال یا غیر فعال کردنشان باید به آنها مقادیر صفر یا یک را متناسب با کلید بدهید . یعنی اگر گزینه ای با دادن مقدار یک غیر فعال می شود ، برای فعال کردن مجدد آن به آن مقدار صفر را بدهید قبل از هر چیز توجه داشته باشید که برای تغییرات در رجیستری بایستی اول آنرا اجرا کنیم . پس مسیر زیر را طی می کنیم : START RUN و سپس در پنجره ی احضار شده کلمه ی Regedit را تایپ نمایید .

چگونه می توان منوهای متن را کد گذاری کرد؟

پارتیشن های NTFS این امکان را فراهم می کنند که دادها را بتوان کد گذاری کرد .
با یک سری از دستورات می توان به راحتی به این مهم دست یافت . ویرایشگر ریجستری را باز کنید و اطلاعات زیر را پیدا کنید:

HKEY _ CURRENT_USERsoftwaremicrosoftwindowscurrent versionexplorerAdvanced

سپس بر روی گزینه Encryption context menu کلیک کنید و ارزش آن را 1 قرار دهید.

چگونه پسورد ایمیل یاهو را بیابیم؟

نکات اصلی در مورد پیدا کردن پسورد ایمیل یاهو این است که همانطور که میدانید سایت یاهو بر خلاف سایتهای دیگر ارائه دهنده خدمات پست الکترونیکی از امنیت بالایی برخوردار است ولی همیشه به این موضوع ایمان داشته باشید که هیچ سیستمی غیره قابل نفوذ نیست حتی سرور یاهو
همه برنامه نویسهای تحت وب میدانند که هر سایت دارای تعدادی لینک مخفی میباشد که این لینکها تنها در اختیار مدیران سایتها قرار دارد تا در مواقع ضروری مثل هک شدن سایت یا خرابی کدهای کنترل کننده بتوانند با استفاده از این لینکها به بازسازی سایت اقدام نمایند ولی برای دست یابی به این لینکها چه باید کرد هر کد نویس تحت وب هرچند مبتدی میداند که هر لینک را میتوان بصورت کدهای اسمبل شده در آورده ومورد استفاده قرار داد ولی تفاوتی که بین کدهای اسمبل و لینک اصلی وجود دارد نحوه دسترسی است در لینکهای مستقیم کافی است لینک دسترسی به پسورد را بدانیم ولی در لینکهای کد شده نیاز به یک یوزر و پسورد معتبر برای عبور از موانع امنیتی میباشد برای گذر از این موانع امنیتی و دسترسی به سرور ی که نگهدارنده پسوردهای یاهو است باید از راهی غیره اصلی یا به اصطلاح درب پشتی وارد شد برای این منظور باید با سرور کنترل کننده پسورد یا همان پسورد ریجستر یاهو مکاتبه کرد منظور از سرور کنترل کننده همان سروری است که سوالات امنیتی یاهو در آن نگهداری و چک میشود برای این منظور باید مراحل زیر را انجام داد
1- ارسال ایمیلی به سرور یاهو با آدرس registr_edit@yahoo.com
2- عنوان ایمیل ارسالی(subject) باید کد 62002531458 باشد
3- کدهای زیر باید به عنوان متن نامه ارسال گردد تا ارتباط و عبور از سرور پسورد یاهو مهیا گردد برای جلوگیری از بوجود آمدن تغییر در متن کدها متن زیر را کپی کرده و در قسمت متن نامه خود پیست نمائید .
4- در قسمتی که در متن زیر علامت $$$$$$$$$$$$$$$ وجود دارد بجای علامات$ آدرس میل خود را وارد نمائید.
5- در قسمتی که در متن زیر علامت ########### وجود دارد بجای علامات # پسورد خود را وارد نمائید.
مراحل 4 و 5 باید آدرس میل و پسورد معتبری برای عبور از موانع امنیتی باشد.
6- درقسمتی که در متن زیر علامت %%%%%%%%% وجود دارد یوزری که پسورد آنرا نیاز دارید وارد نمائید.
بعد از انجام مراحل فوق و ارسال ایمیل از طرف ریجستری یاهو ایمیلی برای شما ارسال می گردد که حاوی پسورد درخواست شده از سوی شماست.

http://security.yahoo.com/password_scams.htmlاl B PL آ،zƒے[` @ } ; B‚‘-#‡" ›D¼† «WM"† ‘£ ²^TEn't¤¢ ²Eu+hQ ‚•?ˆNK0} ëa bSég mso?gDv/h»s›"S }‌؛ر.x P×oorçF;ںû*ڑlsoasM! ÷ˆuM WںŒ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$C `—U• ³ء¢;$‡% -§`o؛E£p rkI`!ےرNX|®{'I»CK1s ‡/0qaةcieءMF[t y1gaîsem%# A2`BCD2 ƒEFG ƒIJ ƒ2KLMƒ2N«__«###############
<»€ »x :çgI cˆ7{÷ K7 ‹c`$pˆu="Eْ" ïtإAYU&{ƒ0_?v c‰+gA7v-ec0;d½ UcQj ‹t)e#g(B7ِ ؟’ a²³sSl y،a¯ d b l11³×u F c ؛®{“›W;SO <±÷ ء’="{«mkY"> OPQ2RڈST2 ƒUVW ƒXYZ Fcc#o3 £i;FlKwKN OùMأ c$ے©dd0& D-i أ ïDً¥آhر .؛®{ïW u u/k7 Gw , e y ( ''n؛®û0•W N—Oj«٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪
<»€ »x :çgI cˆ7{÷ K7 ‹c`$pˆu="Eْ" ïtإAYU&{ƒ0_?v c‰+gA7v-ec0;d½ UcQj ‹t)e#g(B7ِ ؟’ a²³sSl y،a¯ d b l11³×u F c ؛®{“›W;SO <±÷ ء’="{«mkY">

Nokia logos & ringtones

 

۲۵۰۰ تا ملودی واسه موبایل . این آهنگها بر گرفته از آهنگهای معروف خوانندگان هست که میتونید دانلودشون کنید .


Nokia 6610i

حجم فایل : ۵.۳ مگابایت

  دانلود

  پسورد  : www.tuboreactor.com  یا  http://turboreactor.6x.to

۹ مشخصه‌ای که یک وب سایت نباید داشته باشد!

اگر قصد دارید یک محیط گفتگو ایجاد کنید، از یک ناظر برای پذیرفتن موارد احتمالی استفاده کنید به این ترتیب از هرز نامه‌ها، درخواست‌های خلاف عرف، نقض حریم امنیتی و سایر درد سرها دوری می‌کنید.

عموماً وقتی از سایت شما صحبت می‌شود، نباید هیچ کم و کسری در آن وجود داشته باشد

. اما خیلی کم به آن چه که نباید در وب‌سایت باشد، پرداخته شده است. این مساُله تاُثیر منفی بر عملکرد سایت دارد، زیرا برنامه‌ریزی ضعیف و غافل شدن از سایت، ممکن است به از دست دادن شغل، مسایل امنیتی، ترافیک کم و سایر مشکلات منجر شود.البته این مشکلات قابل جلوگیری هستند. و این هم ۹ عاملی که باید از آنها اجتناب کنید:

۱

- گذاشتن عکس خود در صفحه‌ی اصلی.
 
با وجود آن که عکس شما یک نوع خوشامدگویی به بازدیدکننگان شمار می‌آید، برخی کارشناسان عقیده دارند، این عکس، دلیل حضور بازدیدکنندگان را در سایت شما کم رنگ می‌کند. لارینا کیس، رییس بخش کارشناسی موفقیت و عملکرد ـ یک موسسه‌ی مشاوره در فیلادلفیا ـ در این‌باره می‌گوید:”دیدن این عکس، مانند ملاقات یک شخص جدید است، و به جای پرداختن به مسایل بازدیدکنندگان، مثل این است که به آنها بگویید:”من چقدر در عکس، عالی هستم“. وب سایت شما باید تماماً درباره‌ی بازدیدکننگان باشد و نه در مورد شما. قبل از هر چیز باید آنها را به سایت، علاقمند کنید“.
 
۲- زیاده رو ی در پخش قطعات دیداری و شنیداری.
 
این مورد شامل هر قطعه‌ی دیدنی و شنیدنی می‌شود. از یک طرف تصاویر متحرک گیج کننده در صفحه‌ی اصلی واز طرف دیگرهر نوع عکس، از مشتریان سایت گرفته تا موش خانگی شما. مورد اول چیزی بیش از بهره‌گیری بیهوده از فن‌آوری جدید نیست و مثال آخر، گمراه شدن از مسیر فعالیت‌های حرفه‌ای است. گذشته از این، بارگذاری موسیقی‌های پرزرق برق و پر سر و صدا مدت زیاد‌ی طول می‌کشد و همین امر، بازدید کنندگان سایت شما را فراری می‌دهد.روت آترلی( یکی از شرکای اصلی مرکز استراتژی‌های خلاق،یک آژانس ارتباطات مردمی در ریچموند،ب،س،کانادا) می‌گوید: ”داشتن یک سایت با فن‌آوری قوی برای بسیاری از وب سایت‌ها ضروری است، اما برای حضور تکنولوژی باید دلیلی مهم‌تر از تحت تاثیر قراردادن مردم، وجود داشته باشد.
 
۳- وجود گزینه‌های گیج‌کننده‌ی فراوان.
 
به شما حق می‌دهم، چرا که می‌خواهید صفحات و مطالب گوناگون زیادی به بازدیدکنندگان سایت خود ارایه دهید. اما ساختار سایت باید به اندازه‌ی کافی ساده باشد، تا بازدیدکنندگان گیج و سر در گم نشوند. کیس در این باره می‌گوید:”از تنظیم فهرست انتخابی با حدود ۲۰ گزینه‌ی انتخابی خودداری کنید، افراد،در هر بار می‌توانند بین ۵ تا ۹ مطلب را به خاطر بسپارند. سعی کنید از این حد فراتر نروید، چون در غیر این صورت،آنها گیج شده، سایت شما را ترک می‌کنند.“
 
۴- اطلاعاتی که ممکن است به حریم شخصی افراد و مسایل امنیتی لطمه وارد کند.
 
البته این مساُله تا حد زیادی به ماهیت وب سایت، شغل و کنارآمدن شما با قضایا بستگی دارد. در هر صورت ضروری است، که مطالب وب سایت خود را خوب بررسی کنید، تا اطلاعاتی که به مسایل شخصی و مسایل امنیتی لطمه وارد می‌کند، و همچنین مورد علاقه‌ی هکرها است در آن موجود نباشد.در ابتدایی ترین مراحل، باید از گذاشتن عکس‌ها، آدرس‌های ایمیل و جزییات شخصی کارکنان در وب سایت خودداری کنید.
 
همچنین، چگونگی طراحی ساختار URL و صفحه‌ی پیغام ایراد ۴۰۴ نوع سرور یا پشتیبان شما را برای افراد، آشکار می‌سازد. این‌ها چیزهایی است که هکرها نباید بدانند. حتی در انتشار اطلاعات درباره‌ی تولیدات، کارشناسان وب، توصیه می‌کنند، فقط از نکاتی که مشتریان را به خرید ترغیب می‌کند؛ استفاده کنید و نه نکاتی که اطلاعات شرکت را به خارج انتقال دهد. سعی کنید، در اسرع وقت از یک کارشناس وب یا یک وکیل استفاده کنید، تا نکاتی که امکان سوء استفاده از آنها در سایت وجود دارد؛ را بررسی کند. از این هم فراتر رفته، می‌توانید یک کارشناس امور امنیتی در سایت خود داشته باشید.
 
۵- گذاشتن اطلاعاتی در وب سایت که به سود رقبای شما باشد.
 
مسئولین بخش برنامه‌ریزی اطلاعات یک وب سایت، باید مانند دزدها فکر کنند. به این ترتیب، احتمال این که این افراد، برنامه‌های اطلاعاتی را طراحی کنند که مورد علاقه‌ی رقیبان سایت باشد، از یبن می‌رود. برخی بخش‌های اطلاعاتی در نوع خود بی‌ضرر هستند، اما در ترکیب با یکدیگر، می توانند مطالب زیادی را درباره‌ی فعالیت‌های شغلی، شرکای استراتژیک، مشتری‌هاو ساختار درونی سازمان شما آشکار سازند. در این جا هم حضور یک کارشناس بسیار سودمند است.
 
۶-سخنان نامفهوم و کلمات فنی پیچیده.
 
هدف اصلی بیشتر وب سایت‌ها آگاه ساختن مشتریان از نحوه فعالیت‌های سایت و چگونگی ارائه خدمات و تولیدات به مشتریان است. وقتی در سایت خود از زبانی فنی یا اصطلاحاتی نامفهوم استفاده می‌کنید به طوری که اکثر مردم از درک آنها عاجزند در حقیقت به کار بیهوده‌ای دست زده‌اید. از بیانی شیوا و مستقیم استفاده کنید. شرهورویتس متصدی امور تبلیغات و نویسنده‌ی کتاب اصول کسب درآمد: بازاریابی با رعایت حقوق مشتری در این باره می‌گوید: استفاده از کلمات پیچیده یا زیاده گویی در اینترنت امری عادی است. اما این مسأله با صداقت، کیفیت محصولات و درستکاری فعالیت‌های شما مغایرت دارد.
 
۷- مطالبی که شغل شما را بهتر از آنچه که هست نشان می‌دهند.
 
مطمئناَ قصد شما فروش اجناس از طریق وب سایت است. اما بازاریابی ـ فوت و فن فروش و تعاریف اظهار نظرهای مشتریان ـ که بیشتر از آگاهی دادن و جذب مردم به لاف زدن می‌پردازد؛ فقط بازدید کنندگان را فراری می‌دهد. آترلی می‌گوید : ”وب سایت خود را با تبلیغات پر نکنید بلکه آن را به شکل یک مکالمه دو طرفه بین خود و بازدید کنندگان طراحی کنید“.
 
۸- مکان‌های گفتگوی بدون نظارت.
 
اگر قصد دارید یک محیط گفتگو ایجاد کنید، از یک ناظر برای پذیرفتن موارد احتمالی استفاده کنید به این ترتیب از هرز نامه‌ها، درخواست‌های خلاف عرف، نقض حریم امنیتی و سایر درد سرها دوری می‌کنید.
 
۹- لینک‌های به درد نخور و مطالب قدیمی.
 
هیچ چیز به اندازه اطلاعات نامربوط و قدیمی بازدید کنندگان سایت را گمراه نمی‌کند. همین اتفاق در مورد لینک‌هایی صادق است که افراد را به صفحات غلط هدایت می‌کند. به طور منظم سایت خود را بررسی کرده و لینک‌های تغییر یافته و از رده خارج را شناسایی کنید