بزرگترین وبلاگ تخصصی ، تفریحی ایرانیان

بزرگترین وبلاگ تخصصی ، آموزشی و تفریحی ایرانیان

بزرگترین وبلاگ تخصصی ، تفریحی ایرانیان

بزرگترین وبلاگ تخصصی ، آموزشی و تفریحی ایرانیان

لوگودونی متحرک

  پریروز با یکی از بازدیدکننده ها چت می کردم که ایشون دو سه تا در خواست داشتند و یکیش هم این بود که کد لوگو دونی متحرک رو براتون بزارم . من کد رو در زیر براتون گذاشتم .

نمایش کد :










نحوه ی استفاده :  خوب اول شما کد این لوگودونی رو یه جایه مناسب از قالبتون میزارید . من در کد جاهایی رو به صورت <--- Logo Code ---!> مشخص کردم .

 شما هر وقت که خواستید لوگویی رو وارد لوگودونی کنید کد لوگو رو به جای <--- Logo Code ---!> قرار میدید . به همین راحتی شما یک لوگودونی متحرک خواهید داشت .

دوستان عزیز من قالب سایت رو تو پست بعدی بهتون میدم . میتونید نمونه ی قالب رو از اینجا ببینید و اگه مشکلی داشت بگید تا رفع کنم و بعد براتون بزارم .

موفق باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد